۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۶۱۱۲۰۸
رییس قوه قضاییه:

مفسدان در نظام اسلامی جایی نخواهند داشت | آینده کشور درخشان است + فیلم

مفسدان در نظام اسلامی جایی نخواهند داشت | آینده کشور درخشان است + فیلم
آیت الله رئیسی با بیان این که خون شهدا نظام اسلامی را بیمه کرده است، گفت:‌ آینده کشور بسیار درخشان است و مفسدان در نظام اسلامی جایی نخواهند داشت.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی رییس قوه قضاییه پیش از ظهر امروز در تشیع پیکر ۱۵۰ شهید دوران دفاع مقدس که از دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: امروز جبهه انقلاب و مقاومت در همه میدان‌ها توفیق و برتری دارد.

وی با بیان اینکه آنچه امروز جمهوری اسلامی به عنوان راهبرد خود تعریف کرده کشورها منطقه و آفریقا را دربرگرفته است، عنوان کرد:‌ دیروز شهدای ما سخن از حق، عدالت، دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی داشتند و امروز این پیام به مردم عالم رسیده است.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه شهدا به ما مقاومت و  ایستادگی را آموختند، اظهار داشت: آنچه امروز از عزت و اقتدار نصیب این ملت شده در پرتو راهبرد مقاومت است، راهبردی که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید کردند و فرمودند بدانید اگر مقاومت کردید دشمن عقب می‌نشیند؛ اما متاسفانه برخی برخورد و ادبیات دیگری به کار بردند.

آیت الله رئیسی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب بیان کرد: دست مبارکی که روی ماشه رفت و پهباد آمریکایی را نابود کرد اثبات کرد که جمهوری اسلامی در ایستادگی مقابل دشمن هیچ تردیدی ندارد.

وی با بیان اینکه به عنوان طلبه و سرباز نظام می‌گویم که بیش از همیشه و در همه کارها و اقدامات به فلسفه شهادت شهیدان توجه کنید، گفت: پیام شهدا این بود که ما برای خدا رفتیم ای مردم نگذارید رهبر معظم انقلاب در این کشور و نظام تنها بماند، بدانید مقابل دشمنان باید با همه وجود ایستادگی کرد که همه ارزش‌های دینی باقی بماند این پیام مشترک وصیت‌نامه همه شهدا است.

رییس قوه قضاییه افزود: پیام شهدا ایستادگی، عزت، مقاومت، امر به معروف و نهی از منکر، اطاعت از فرامین رهبری و عدم پذیرش ذلت در هر شرایطی است. این پیام گوش شنوا می‌خواهد امید که خداوند برای شنیدن سخن و پیام انسان‌ساز شهدا به همه ما گوش شنوا کرامت فرماید.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه همه بدانید خداوند از خون شهدا نمی‌گذرد، اظهار داشت: خداوند از خون امام حسین(ع)، خون حضرت علی اصغر(ع)، خون حضرت قاسم بن الحسن(ع) و همه شهدا کربلا و شهدای پیرو آنها نخواهد گذشت.

 وی افزود: بدانید و بدانیم که ممکن است باطل جولان داشته باشد اما ماندگاری و ثبات ندارد. وعده خداوند بر ماندگاری عالم در جریان حق است، همه ما، دست اندرکاران، همه عصرها و نسل‌ها، مجلس‌ها، دولت‌ها و ادارات بدانند و بدانیم خدا از خون شهدا نمی‌گذرد.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه خون مطهر شهدا درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کرده است، گفت: کسانی که به هر دلیل ناخالصی داشته باشند فکر و عمل آنها ماندگاری نخواهد داشت.

آیت الله رئیسی در پایان با بیان اینکه من تردید ندارم آینده کشور و نظام انقلاب اسلامی بسیار درخشان است، خاطرنشان کرد: من با اطمینان می‌گویم خون شهدا این انقلاب و نظام را آنچنان تضمین کرده که آینده بسیار روشن و امید بخش است. آینده از آن متقین و صالحان است نه از آن مستکبران و ظالمان این را قرآن به ما نوید داده است. مفسدان بدانند در آینده این کشور هیچ جایی نخواهند داشت./813/پ201/ق

تعداد بازدید : 8

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 11
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰
راه حل ایستادگی ، مقاومت و درخواست مردم در گام دوم انقلاب و کشور :
می بایستی تمامی آقازاده ها،اقوام و خانوداه های منافق خیانتکار فاسد،اختلاسگر و رانت خوار ظالم در حق ملت ، مردم ،انقلاب و نظام در طول این ۳ دهه بعد از جنگ تحمیلی از سوی صدام جنایتکار, در صورت حضور در مسند قدرت ،پایین آورده شده، عادلانه ، علنی و بدون هیچ گونه تبعیض ،بی عدالتی، ملاحظه و مصلحت اندیشی کلیشه ای محاکمه شوند. تا اعتماد مردم ترمیم گردیده ، پشتوانه و حمایت مردمی نظام احیا شده و ارزش ها و باورهای دینی-سیاسی-اجتماعی نظام، منجمله عفاف و حجاب را ارزش ها و باورهای خود بدانند.
0
0